Sunday, October 3, 2010

i am back!!



assalamualaikom dan salam sejahtera..

terlebeh dahulu nk ucapkan selamat hari raya aidilfitri maaf zahir batin.. ahah, perghh da sebulan lebeh x upload n post apa2 kt blog neh... bersawang pon iyer... hahah...
apa pon tah la tetiber mood nk menulis blk ni dtg.. kihkih...
nk taip apa pon xtaw da. hahaha.. ok, kt mana nk stori eh? ok la meh aku nk cter masa raya aritu..
even x de la best sgt.. tp ok ar....

12/9/2010 Jumaat

beraya ngn rumah2 member sekolah, smk dr megat khas batch 02-06,
yg best nye, da lama x jmpe dorg neh... asik duk chat kt fb jer.. haha btw mmg giler gak lah..
gi 6 rumah, 1st trip skali pic kt bwh ni gi umah raja... then bincang pnye bincang kitorg gi ramai2 beraya umah kwan2, yg x best nye dorg x singgah umah aku.. uwaaa ye la, da padat sgt ngn sdara mara.. humm pe leh wat phm2 je le.... abes je kt rumah raja, terus plan nk gi sungai siput ke umah mior.. ahaks..

sampai jek kt umah mior, pe lg ade mee kari, kuetiaw sup hentam je le.. lg2 mmg umah die dpn nye de kedai makan yg family die usahakan.. ahah.. blk je, teruss plan gi umah fazira, ina dan last sekali gi umah faizatun.. aha, sian fazie, da hajak gler2 kt aku, akher nye sampai gak umah die...

abes je mlm tu dlm pkl berapa ea, aku plan ngn mior nk gi tgk wayang kt GSC Parade, Resident Evil : Afterlife.. ermm sempena aku dpt duet raya drpd youthsays, apa lg belanja la kawan2 kan.. hihihih.. best, abes movie dlm 1.20am, balik umah mmg penat giler..

dari kiri fazira, aku, waida, azmi, raja, mior, ina :)

yg plg best, gmbr atas ni.. yg baju biru sebelah aku tuh nama die zahirul amin, huhu classmate mase sekolah rendah dulu, da lama gler x jmpe n nih la petama kali jmpe stlah lbh 10thn kot? hihih.. gler gempakss.. btw nsb la die ingat ka aku lg..

p/s: mimik2 muke pic atas ni x disengajakan
x nampak

No comments:

Post a Comment