Tuesday, October 5, 2010

RAYA TAK ABES LAGIK



Assalammualaikom dan salam sejahtera..

makan, sapa xmo makan kalo lapo kan? sama la mcm aku, lg2 bler bende free yg mcm sedap dipandang.. haha, hari nih aku bangun pukol 12 kot, haha sbb kelas ctu aku ngn ustaz bakar xde, sbb die gi indon, ade conversation pe tah.. aha xkesah la, then gi kelas bel kul 2 la ngn madam atirah..
sambil2 aku jalan kt kelas, de nampak satu kenyataan tepi kelas, x berapa hengat sgt die tulis pe tp yg aku ingat .. ' pelajar2 uitm kelantan dijemput hadir ke jamuan aidilfitri pada 4hb oktober 2010 di medan ilmu jam 4ptg-7ptg ' ahaha lbh kurg rope tuh la die tulis..

then aku plan mcm malas ah nk gi, aku da mkn kot sblm tuh.. hohoho..
then dlm kelas tuh, bdk2 kelas de yg sok sek pasai jamuan tuh n bg hint mcm mengajak je.. aha, nk x nak, gi je lah kan tgk pe yg ade.. abes kelas terus aku chaw gi kt medan ilmu tuh dalam kul 4.30 slps solat asar kt PI.. huuuuuu, time gi 4.30 tuh mang xde org.. haha, tp booth2 makan da ramai la yg jaga.. aku ingat xpat sambutan..

hohoh...
ngan keadaan yg panas terik nye, majlis x stat lg wehhh!! giler babeng, da le panas giler cuaca.. ucapan demi ucapan.. haha.. gler dari ke mpp smpi timbalan pengarah.. medan ilmu kitorg nih bkn de bumbong pn, die free cm tuh je, sbb tmpt berkawad n paking kete.. kalo de majlis beso2 ke mang sume wat kt situu.. huuuhh... dlm hati aku ngn zarul duk ngata2 je yg bg ucapan tuh.. haha..

5.30pm bru la acara makan stat.. hahak. pe lg wei.. sambar la.. memula plan nk sambar sate, tp napak nasik dagang, ahaii sedap lak tuh.. huu hentam la.. so aku mkn je eh, nasi dagang, lemang ngn rendang, sate, ngn air oren... hehhee ade soto, tp xleh masuk da... hohoh.. student mmg ramai gler ah, penuh satu medan tuh.. ahai. kul 6 lebeh cm tuh aku pon blah jek laaaaaaaa... haha alangkah syiokk nye kalo de makan2 cm nih tetiap isnin, kan bleh aku bwk tapau? kihkih..



buku atas neh??

ok la buku ni aku hilang minggu lepas... :(( uwaa. da la mcm2 da aku tulis n simpan... tetiber tetinggal kt kelas.. mmg giler btl.. aku da gne sejak 2007, huuu mcm2 da aku tulis dlm neh.. haaa.. ingat x dpt dah.. tetiber miracle dtg.. kihkih, de sorg sapa tah msj aku ckp buku aku tetingal kt kelas sekian2, sbb buku ne ak de tulis cm bio sket..

kahkah bukan la bio yg de makan kegemaran sume tuh, tp nama n no tepon je.. heee.. then td, aku sempat la amek blk kt kelas lama tuuu.. waaaaaa lega, last2 dpt gak.. thanks to
nik azleen yg comel lg cool sbb da tlg aku bg taw buku aku selamat dan maseh dlm keadaan yg baek.. ahakss harap kite jd kwn bek ye.. :-)

sekian..

No comments:

Post a Comment