Friday, August 27, 2010

sattle jugak last2 :))




Assalammualaikom n salam sejahtera..

heyyy lama gler kot x update.. adess bukan apa, tp da malas sikit nk menaip nih + line yg teruk giler kt machang neh.. aa tensen betoi aku.. hahaha.. so now mcm x byk stori nk share or maybe aku tgh blur skang neh.. hee.. ade lah beberapa work yg aku x sattle yg da publish bulan lepas, tp da siap gak last2.. yehahhaa..


900 colour - oil paint on canvas

buruk je, tp ok la lect x komen byk.. haa ko nk komen pe? :)







dgn work classmate yg lain, saja je propa letak dpn.. kehkeh


900 colour ni, seyes la aku ckp mmg susah gler.. uwaaaaa... hari2 mengadap bende neh, naik juling da mata.. nk x nak, kene la buat kan.. utk 1st projek ni markah die 30% kot, fuhh suku markah utk subjek neh.. aku x taw la dpt berapa, 20 kot? maybe.. kikiki.. tp andai kate kene buat lg, fuhh seyes xdpt bygkan kegagalan hidup aku selepas tuh.. hahah..

apa pun lega, mcm x cayer dpt gak siapkan.. hehe chaiyok22.. :))

n bwh ni plak keje yg aku buat 4 minggu haha.. susah gler la sbjek sculpture neh.. nampak senang, haa meh test wat?


sculpture - mould n relief, shower cream jd subjek matter :) hehe bole lahhhh




kann.. da siap, buat2 rajin pulak aku.. kakakaka




final skali, kene ikat plaster tuh utk buat wax for the next class sbb nk masukkan wax tuh dlm acuan neh.. entah aku pon xtau cemana kondisi die.. wahh kondisi?

1 comment:

  1. cantik la hasil gambo yg frame atas skali tuh... macam pixelated je. nice.... =)

    ReplyDelete