Tuesday, August 3, 2010

BILA DAH MALASS



Assalammualaikum dan salam sejahtera.

hmm, album katenye kan? haha.. pukol 1.14am dah, entah la, mase memula wat blog ni, bkan main semangat jeh aku nk update hari2, biler dah lelama, tgn ni berat giler wei nk update mcm2.. (malas sebenonye) haa.. haa, sesambil menaip msj2 ni, kt depan aku de faiz(ayam), joe(os), akim, n muz yg tgh kikis papan sbb nk lorek pe tah utk print making, agak susah la waei,
ak kene wat sem depan.. martyy lahhh :E ..

lalalala..


projek baru aku, 900 colour, oil paint on canvas 12x12inch

xde motip lansung topik aritu.. erkk!

hmm aku duk seat blkg skali, faktor2 = dtg lambat :)

peha aku yg x selim2, huahua

isnin lepas - nas ko menulis pe? zarul tidor versi kaku.. huahua

Sentiasa bersih

class bel, gigih mereka tulis jwpn, time neh aku dpt soalan no 7 n 19.. haha

dan masa class pagi tuh plak, de class ngn ustaz bakar, ok la pe bley wat, dsbbkan aril x dtg n otw blk kampus dari melaka, so presentation pagi tuh tajuk nye Seni Ilmu Hitam aku buat sorg.. haha, agak keluh kesah bersama Imran la jugak pagi tuh menjawab soalan2 ustaz tuh..
weii, berapa la markah aku kan? haha.. ok, ustaz yg baik, time kasehh..

sebelumm

selepas.. hehe jgn marahh ha ustaz :))

No comments:

Post a Comment