Wednesday, August 4, 2010

AKU YG 21.. HAHA :P







Assalammualaikum n salam semua..

(sad mood)

Tanggal 5th August 2010, genap lah usia aku yg ke 21.. tanpa sedar masa berjalan, dah 21thn aku jd khalifah di bumi neh.. mcm2 dah aku lalui dan pelajari.. tp pe yg dah aku dah gapai selama ni xde pun, ade ke? ermm ntoh le.. ape la nk jadi ngn aku ni, hidup pnh ngn masalah dalaman luaran semua ade.. tp kenapa la byk sgt dugaan nih.. ermm geleng kepala la jugak pkir yg da jadi... terima kaseh tak terhingga dkt mak yg tak berputus asa jaga im, dari kecik sampai beso,
im besyukur sbb dapat emak yg tabah dan baik di mata im.. tanpa mak siapalah im di dunia ni..
bila dah duk berjauhan ni mmg terasa sgt2 rindu dan syg, bile lihat berhadapan kdg2 ade je salah faham tuh, haii biase la..

dari sekola, smpi la msk u, mak selalu ckp buat betol2 dlm plajaran, tp apa dah jadi, aku yg x sedo diri.. ade je yg x bole nk gapai, last2 hancur.. :( utk kali terakhir ni, aku akan cuba berazam jd yg terbaik di kalangan org lain ... mencuba...

time kaseh pd yg wish brthday smlm, thru fb, sms n call... sgt2 hargaiii...


mak sy, love u mak! muah! :)

No comments:

Post a Comment