Thursday, August 12, 2010

new instrument

Assalammualaikom dan salam sejahtera :)


telebih dahulu, slmt berpuase kwn2 sekalian.. haha..
ye yeh.. selasa lepas mase dlm class music aku mang cuak giler sbb dah 2 minggu aku x dtg class wei,, haha biase lah faktor kemalasan kan? then, msk je class, trus aku duk kt sebelah kwn' yg baru juge la, n mase awal2 sem kami mmg pnh tegur2 pn, alamak.. aku x sure die course apa..
tp dlm bincang2 sembang2 die bleh ingat aku bdk kelantan, seswai ke?? :D



dah la ak x bwk gitar, ak x taw la nk main apa time tuh.. nsb baik lah cikgu razi ade bwk melodion yg kecik tuh.. huhu, then die tanye sapa yg xde alat muzik, so aku angkat la tangan , mengaku cepat weh.. hehe, ade 3 pmpuan n aku sorg laki je xde.. so dpt la aku men bende alah tuh, mmg ak tringin lama dah nk blajar main melodion nih.. fuhh bende baru yg x kan dilepaskan.. sblm dpt melodion ni die da ajar cord bg bende, blaja do re mi fa so la ti do pon ade woo.. vocall. seyes mcm dlm af.. kehkeh



haha.. as an amatur huruf2 itu penting occays :P



lps sume pemusic dah cukup *cewahh.. cord lagu nk main ptg tuh pn dpt... huhu lagu pe kitorg kene main? Kebahagiaan Dalam Perpisahan - Shahir af8.. sedap gak lah lagu ni,.




guitar, violin n melodion. yeahh!

cikgu razi kasi bwk blk umah melodian nih, tp smpi skrg ak x sentuh pn lg nk praktis.. kehkeh



........................................................................................................................................


KELAS SCULPTURE YG MEMENATKAN


inilah kelas, class kan? haha



ni mase smlm.. penat siot, aku xtaw la kenapa dalam dkt 4 jam, wt bende yg sama,tp still lg acuan aku ade lobang2 n retak2.. utk subjek matter aku amik shower cream utk projek 1st ni.. wahh bahagian dpn jd, bahagian blakang xjadi.. huahua penat seh.. dah la mencomotkan hbs la suar baju sume T.T dugaan btoi..




tempat basuh baldi, tira said : tagg aku dlm fb sekali. huh?



mine,. dorg ckp aku punye mcm anugerah teragung. haha cm syial




ahh harap nye minggu dpn dpt la sattle kn mende alah ni.. malas da nk hadap lg..huhuh

zasssssss

No comments:

Post a Comment