Tuesday, August 10, 2010

dapat tiket






Assalammualaikom dan salam sejahtera..


balik kampung,, hehehe... ok la, puasa pon blm stat, tp sebuk nk blk dah raya kan, yg penting aku x mo blk lambat, haruss chaw awall.. haha,. eksaited lah, giler ko da 2 bln x blk rumah, bkn sbb faktor aku ni manje or anak emak ke apa, cume nk dgr berite hotz dari mak aku je kat umah.. haha..


cter die cemana ak leh terbeli tiket sbb bdk2 kt kampus ni sume duk beli tiket 2hb je,,de yg ckp tiket da hbs la, ini la itu la, takut nt kene naik bus uitm la.. haha, x sanggup sah2 la die anto ujung2 last minit nk raya.. pehhh byk agenda sblm raya kot.. kihkih...

then semalam, lepas class bel, ak g mkn ngn nadirah(nad), yanie, tem(fizal) last naz.. smbl2 geget2 tulang ayam tuh terbkak la cter pasal dorg 2 , nad n yani nk beli tiket... then ak pn nyampok la skali kan, btw nasi kedai tuh sedap weh, kalo kt dpn uitm ni dpngl IT corner.. kelasss x? haha.. mkn la byk mana nasik pon, n lauk pe pn, tetap rm3.50.. huu mana nk carik tuh? hee.. melantak byk2 sblm nk puasa nih..


sembang2 nye sembang, so dorg nk aku bwk nad g pekan mchang beli tiket,,, haha pinjam helmet si tem, pe lg rushingg la g beli tiket kt kaunter transnasionall... serveyy la.. ak dpt tiket 2 september 2020 opss silap 2010.. hehe jam 10.15pagi.. beli 2 tiket sbb yani pn nk blk Ipoh ngn aku, so beli single seat 8C n 9C.. selesaiiiii.. nad tuh plak nk blk Batu Pahat, so 2hb xde, die blk 1hb mlm naik kt pasir puteh, die de ckp kalo nk anta leh la kt p.puteh.. kitorg ok je.. huhuhh..


mak best nyeeeeeeeeee nk balik dahh.. haha.. terus aku tepon mak time tuh, lega ahh...






esok 11/8/2010 - 1 ramadhan, bermulalah bulan puasa bg umat islam di seluruh dunia.. diharapkan aku dpt tempuh bln puase ni dgn jayanye... insyaAllah.. :)


.......................................................................................................................................................................



n td petang sblm aku gi kelas KO, kene teman muz gi HEA , sbb die ade 1 sbjek x reg lg.. sbjek SHA33 - Oil pastel... tp last2 x sattle gak sbb xleh reg so org tuh buat kan esok.. huhuhh


HEA.. dah tutup lampu pon, ye lah dah 5pm.. haha


tingkat atas HEA - roundabout tuh nama die Bulatan Kenali. haha lucu x? ke aku je gelak sorg?

No comments:

Post a Comment