Wednesday, July 21, 2010

Masalah Air Lagi?






just woke up at 7.30am td - bangun siap2 gi kelas, at dat tyme muz pon da bangun smbl belek2 intenet , haishh bkak je pili air, air xde!!.. ahh fcking shit lah aku rase, nsb la perut tak memulas pagi td.. nk salah kn sapa2 pon x bole, sbb mybe salah sorg housemate aku tutup suis 'boring air' kt luar, so pam air dari bwh tanah x berjalan la, dats y air abes.. ak pn mandi ala kadar ckp la basahi bdn aku yg sasa ni *sasau ade la.. :)) bkn mandi kerbo ye.. agagaga :P
utk makluman semua, boring air ni aku x sure sejarah die pasai pe name nye boring, kakakaka.. tp mule2 ak dgr mmg tergelak gak, *dlm hati : air pon boleh boring?? huahua.. xkesah la, janji ade air, pentingg ooo air nih utk kehidupan. wahh bkak kamus sains falsafah pulak.. hehe.. then pe lg, merem-pit lah gi kelas sbb dah 8.15..


not sure, which one of me? haha *bohsia mood

hahahah.. sblm tuh, susunan meja class die mcm satu meja yg besar dan kami duduk menghadap depan depan, so sebelah aku zarul, n depan aku pulak dua nik, nik shazmie + nik nafisah.. tak sure la dorg ni de hbungan apa, haha tp couple la kot, ye la dah duk buat drama depan mata aku tetiap minggu, sah2 la kan? smbl duk lelap2 mata ni aku dgr sejibik2 kot mende korg sembang... tegangu ketenangan aku seketika, boley? eh hey, mcm tuh ye korg dua bercintan? ganas nye? huahua!


breakfast smlm, sedap gak.. beli kt sigai :)

No comments:

Post a Comment