Thursday, July 22, 2010

kann.. khamis dah hari nih



tgh hari td mcm biasa, kuar lunch ngn muz, erkk sbb die roomate aku so gi memana pon ngn die lah (jwb dulu sblm sbrg speku di kuarkan) hahaa.. sblm kuar umah die ckp nk draw duit dulu kt dlm itm, then sambil2 die cucuk duit kt depan pintu campus tuh, ini la yg aku dpt... sambil boring2, de la sikit gambo yg bole di nengok.. hehe

tak sedo minyak Honda nk abes dah..

inilah barisan kita.. ansem seh muz dari blkg.. kikiki


main entrance


sebelah atm maybank adalah atm bank islam, eh drawing board sape tuh??


lunch td, sedap seh ayam dier.. :)

dlm 8suku td, aku kuar bilik n gi dapor tanya kuwe (zakwan) new housemate aku mlm ni nk mkn pe, then die pon tak tau nk mkn pe.. so dlm 5saat, aku suggest, pe kata buat sardin nak malam ni? haha.. menjadi la gak idea ni, so tontong aa kami ramai2 dlm 8 org beli sardin besar 1 tin n kecit 1 tin, then yg masak nye pn aku gak, kann chef imran, boley? :P


takut gak nk msk ni, ye la da lama x practise lg pon dorg ni kn org2 luar, mana le tau kot2 x suke org peghok punye resipi, haha pe lg ptong la bwg cabai sume.. last2 siap gak la.. bole la tahan, ke tak tahan?? agagaga.. :D , ais batu dorg beli, tp xtau nk masak air apa, sbb maseh lagi kami tiada Jag air, daif nye.. haha.. kene beli gak pasni jgn riso.. pe lg aku gune la idea bernas yg pnh wat mcm post ak sblm ni, teh dalam hilter... hahahaha.. tp kali neh, hilter dorg plak jd mangsa..
hahahaa..


9.10pm - mkn ramai2, cehh sedapp ooo nasik panas2, ade kopok ikan lg, ngn sardin panas n kicap tamin.. erkkk baru beli gak tuh.. kikiki, mase awal2 makan tuh kuwe ckp ngn slang kelate die, 'kito de mace family sumo' hihi.. suke mendengo nye.. satu memori yg bole dikenang, sbb actualy ni 1st time kami sume mkn sama2 sem nih,. :)

p/s : abehh pon sardin :D

hilter tersebut..

No comments:

Post a Comment